در حال بارگذاری ...

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر براساس برنامه‌ریزی اجرایی خود و برای آگاهی بیشتر تمامی هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های چهارگانه‌اش، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، براساس اطلاعیه دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، فراخوان منتشر و ذکر شده که در بخش گاه‌شمار این دوره از جشنواره، آخرین زمان پذیرش متون بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی یکشنبه، ۳۱ شهریور خواهد بود و تمدید نمی‌شود.

همچنین گروه‌های پذیرفته شده در بخش بازخوانی مسابقه نمایش‌های کوتاه و نمایش‌های محیطی و میدانی، باید آثار ضبط شده تصویری خود را تا شنبه ۲ شهریور به آدرس دبیرخانه مرکزی واقع در منطقه آزاد اروند ارسال کنند. این تاریخ نیز، آخرین فرصت ارسال آثار در بخش‌های کوتاه، محیطی و میدانی خواهد بود و تمدید نمی‌شود.

همچنین براساس اعلام دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر؛ نتایج بازخوانی متون بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای سه‌شنبه ۲۵ تیر، بازبینی این بخش نیز از نیمه دوم شهریور به صورت حضوری در تهران و استان‌ها، انجام خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری حمیدرضا آذرنگ در آبان سال جاری به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران