در حال بارگذاری ...
پس از اعمال تغییرات،

پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند منتشر شد

پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند پس از اعمال تغیرات مورد نظر منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر ازمنطقه آزاد اروند، با توجه به شباهت اولین پوستر طراحی شده جهت دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با پوستر دیگر، دبیرخانه جشنواره پس از بررسی های لازم و جهت جلوگیری از ایجاد شائبه در این خصوص، اقدام به تغیر پوستر جشنواره کرد و با طراحی جدید پوستر‌ جشنواره ، پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را منتشر و معرفی کرد.
 سال گذشته از منطقه آزاد اروند 5 اثر به جشنواره ملی تئاتر فجر راه یافت که نشان از نگاه والا و فعالیت هنرمندان این منطقه به موضوع هنرهای نمایشی دارد.
دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از 26آبان تا 28 آبان ماه در بخش نمایش صحنه‌ای و در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود .
دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند به‌صورت استانی از تاریخ ۲۶ الی ۲۸  در دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.


 




نظرات کاربران