در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره؛

جدول اجرایی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منتشر شد

جدول اجرایی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از سوی دبیرخانه جشنواره برای برگزاری از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اروند، جدول اجرایی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای با حضور 12 گروه نمایشی و مسابقه تئاتر خیابانی با حضور 10 گروه نمایش خیابانی برای برگزاری از 30 اردیبهشت تا 3 خردادماه 1403 در شهرستان خرمشهر منتشر شد.

طبق جدول منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره، اجراهای نمایشی این دوره از جشنواره به شرح زیر است:

یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403

بخش صحنه ای

نمایش «صراع مع انفس» به نویسندگی و کارگردانی عبدالحلیم تقلبی از خرمشهر در بخش ویژه غزه ساعت 17 و 19 در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.

نمایش «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم آزادی و کارگردانی داود پارسا از گچساران در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در تالار خلیج فارس اجرا می شود.

نمایش «روزی روزگاری همین کوچه پایینی» به نویسندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی نرگس نوری ممبینی از رامهرمز در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در پلاتو استاد غریفی به روی صحنه می رود.

بخش تئاتر خیابانی

نمایش خیابانی «زخمه بر دار» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18 و 18:30 در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا می شود.

نمایش خیابانی «اتیکت» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در بازار اروند خرمشهر اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «آخرین ملاقات» به نویسندگی و کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 19:30 در مسجد جامع خرمشهر اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «کلد من» به نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی آمنه پورحسینی و پژمان محراب پور از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در بازار امام رضا(ع) خرمشهر اجرا می شود.

نمایش خیابانی «قهرمان غریب» به نویسندگی حسنا قبادی و کارگردانی مریم بنی طرفی از سوسنگرد در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «سفر» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا خواهد شد.

دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403

بخش صحنه ای

نمایش «عروس فلسطین» به نویسندگی عبدالرضا حیاتی و کارگردانی مصطفی بوعذار از اهواز در بخش ویژه غزه ساعت 17 و 19 در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.

نمایش «بین یه عالمه ماهی» به نویسندگی امیر دلفانی و کارگردانی سحر محسنی و علی هیهاوند از ساری در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در تالار خلیج فارس اجرا می شود.

نمایش «خرمشهر» به نویسندگی و کارگردانی مجید اقبالی از اهواز در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در پلاتو استاد غریفی به روی صحنه می رود.

بخش تئاتر خیابانی

نمایش خیابانی «قهرمان غریب» به نویسندگی حسنا قبادی و کارگردانی مریم بنی طرفی از سوسنگرد در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18 در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «سفر» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18:30 در در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «کلد من» به نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی آمنه پورحسینی و پژمان محراب پور از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در بازار اروند خرمشهر اجرا می شود.

نمایش خیابانی «هشت خوان» به نویسندگی حیدر رضایی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 19:30 در مسجد جامع خرمشهر و ساعت 20:30 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «زخمه بر دار» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در بازار امام رضا(ع) خرمشهر اجرا می شود.

نمایش خیابانی «آخرین ملاقات» به نویسندگی و کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا خواهد شد.

سه شنبه 1 خردادماه 1403

بخش صحنه ای

نمایش «پا برهنه در بهشت» به نویسندگی وحید درویش و کارگردانی رضا فتوت خواه از رشت در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای از ساعت 17 و 19 در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.

نمایش «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از شیراز در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در تالار خلیج فارس اجرا می شود.

نمایش «رقص ماهی مرده» به نویسندگی و کارگردانی شهرام سلطانی از اراک در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در پلاتو استاد غریفی به روی صحنه می رود.

بخش تئاتر خیابانی

نمایش خیابانی «اتیکت» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18 و 18:30 در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا می شود.

نمایش خیابانی «مستر دیفال» به نویسندگی و کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در بازار اروند خرمشهر اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «یادگاری» به نویسندگی سمانه شاهرخی سارو و کارگردانی احسان بحرینی و آرزو جعفری از جیرفت در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 19:30 در مسجد جامع خرمشهر اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «مجنون» به نویسندگی سحر محسنی و کارگردانی علی ربیحاوی پور از تهران در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در بازار امام رضا(ع) خرمشهر اجرا می شود.

نمایش خیابانی «کلد من» به نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی آمنه پورحسینی و پژمان محراب پور از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا می شود.

نمایش خیابانی «زخمه بر دار» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا می شود.

چهارشنبه 2 خردادماه 1403

بخش صحنه ای

نمایش «دده» به نویسندگی محمدرضا شاهمردی و کارگردانی مسعود مشعوف از قم در بخش مهمان تئاتر صحنه ای از ساعت 17 و 19 در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.

نمایش «آخرین دختر» به نویسندگی مریم مرادی و کارگردانی حمید بقایی از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در تالار خلیج فارس اجرا می شود.

نمایش «نوبت» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی نادر اسدی راشدی از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ساعت 19 و 21 در پلاتو استاد غریفی به روی صحنه می رود.

بخش تئاتر خیابانی

نمایش خیابانی «یادگاری» به نویسندگی سمانه شاهرخی سارو و کارگردانی احسان بحرینی و آرزو جعفری از جیرفت در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18 در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «هشت خوان» به نویسندگی حیدر رضایی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 18:30 در محوطه پلاتو استاد غریفی اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «آخرین ملاقات» به نویسندگی و کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در بازار اروند خرمشهر اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «اتیکت» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 19:30 در مسجد جامع خرمشهر و ساعت 20:30 در بازار امام رضا(ع) اجرا می شود.

نمایش خیابانی «مجنون» به نویسندگی سحر محسنی و کارگردانی علی ربیحاوی پور از تهران در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20:30 در محوطه تالار خلیج فارس خرمشهر اجرا می شود.

نمایش خیابانی «مستر دیفال» به نویسندگی و کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ساعت 20 در محوطه تالار خلیج فارس اجرا خواهد شد.

پنج شنبه 3 خردادماه 1403

آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ساعت 19:30 در سالن همایش های سازمان منطثه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری مجید منادی در دو بخش مابقه تئاتر صحنه ای و مسابقه تئاتر خیابانی با حضور 22 گروه نمایشی در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند

هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، طرح و ایده و نمایشنامه های انتخاب شده برای حضور در مرحله انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران