در حال بارگذاری ...

معرفی هیئت داوران جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان

هیئت داوران نخستین جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان از سوی دبیر جشنواره منصوب و کار قضاوت آثار در سه بخش جشنواره را آغاز کردند.

به گزارش تئاتر اروند، هیئت داوران نخستین حشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان متشکل از بهزاد وزیری، عبدالرضا ثامری و سعید آلبوعبادی کار قضاوت نمایش های بخش صحنه ای، اجراخوانی و خیابانی این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

بهزاد وزیری نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و سینما از آبادان است که آثار متعدد نمایشی را در طی سالیان متمادی در کارنامه هنری خود دارد.

عبدالرضا ثامری نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر آبادان است که سابقه تولیدات فاخر نمایشی و داوری در جشنواره های مختلف را در کارنامه خود دارد.

سعید آلبوعبادی نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما از بندرماهشهر است که همواره با تولیدات نمایشی و سینمایی خوش درخشیده و تولیدات متعدد نمایشی را به روی صحنه برده است.

در این دوره از جشنواره هشت نمایش در بخش صحنه ای، چهار نمایش در بخش اجراخوانی و چهار نمایش در بخش خیابانی حضور دارند که آثار هر بخش به طور جداگانه مورد داوری قرار خواهند گرفت.

نخستین جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان از 16 تا 19 اردیبهشت ماه 1402 به میزبانی تئاتر شهر آبادان و پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در حال برگزاری ست و روز 20 اردیبهشت ماه آئین اختتامیه جشنواره با اعلام برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

نخستین جشنواره تئاتر شهر آبادان به دبیری مهدی پرویش و با حضور 16 گروه نمایشی توسط تئاتر شهر آبادان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند، پالایشگاه آبادان، شهرداری آبادان، صدا و سیمای مرکز آبادان، هتل پارسیان آزادی آبادان و مجموعه گردشگری بیست تیک در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران