در حال بارگذاری ...
طی احکامی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

اعضای هیئت انتخاب متون جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شدند

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعضای هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اروند، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالرضا سواعدی، فواد رابحی و عادل کروشاوی را به عنوان هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب کرد.

عبدالرضا سواعدی نویسنده و کارگردان تئاتر آبادان و استان خوزستان است که متون نمایشی بسیاری را نوشته و به روی صحنه برده است .و سابقه داوری در جشنواره های مختلف تئاتر کشور را دارد.

فواد رابحی نویسنده و کارگردان و بازیگر تئاتر خرمشهر و استان خوزستان است که در حوزه نمایشنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش های زیادی را به روی صحنه برده است و در دوره های مختلف جشنواره فتح خرمشهر به عنوان هنرمند و هیئت انتخاب جشنواره حضور داشته است.

عادل کروشاوی نویسنده، کارگردان، بازیگر و داور جشنواره های مختلف تئاتر کشور و از فعالان تئاتر خیابانی خرمشهر و کشور است.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 29 اردیبهشت تا 3 خردادماه 1403 در دو بخش تئاتر صحنه ای و مسابقه تئاتر میدانی (خیابانی) در شهرستان خرمشهر استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند

هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، طرح و ایده و نمایشنامه های انتخاب شده برای حضور در مرحله انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران