در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر اروند یادگار؛

اجرای نمایش «قاتل رو پیدا کن» در خرمشهر

نمایش «قاتل رو پیدا کن» توسط گروه تئاتر اروند یادگار در تالار فانوس خرمشهر روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اروند، نمایش «قاتل رو پیدا کن» به نویسندگی و کارگردانی لعیا باقریان کاری از گروه تئاتر اروند یادگار از 26 دی تا 6 بهمن ماه 1402 ساعت 19 در تالار فانوس خرمشهر به روی صحنه رفت.

در این نمایش لعیا باقریان، الهه مزرعه، مهدی خنفری، اشکان مهدوی راد، محمود بیات، دنیا کائیدیان، محمد گزار، محمدامین زهیری، معصومه علوی پور و احمد مسافری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

نمایش تراژدی «قاتل را پیدا کن» یک اثر جنایی انتقادی است که حول محور استحکام خانواده می گردد. ویلیام مایکلسون یک مرد متول انگلیسی است که با بی بندباری و خیانت به همسر موجبات فروپاشی خانواده و قتل خود را فراهم می آورد.

یاسر عوامل نمایش «قاتل را پیدا کن» عبارتند از: محمدامین زهیری (نورپرداز)، مرتضی نخیلی (افکتور)، مجید احمدی پور (طراح و اجرای گریم)، دنیا کائیدیان (طراح لباس)، سحر بحری پور (عکس و تصویر و طراح پوستر)، سمبه سلوکی (دستیار کارگردان)، بهار آبیار (منشی صحنه)، سکینه جمشیدی (مدیر صحنه) و نادر اسدی راشدی، ابتسام بغلانی، سیده هدی موسوی و علی بدوی.

نمایش «قاتل را پیدا کن» توسط گروه تئاتر یادگار اروند، دفتر انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند

هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، طرح و ایده و نمایشنامه های انتخاب شده برای حضور در مرحله انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران