در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر سیاه و سبز

نمایش کمدی «به دنبال دروغگو» در خرمشهر به صحنه می‌رود

نمایش کمدی «به دنبال دروغگو» توسط گروه تئاتر سیاه و سبز به مدت ۱۱ شب در پلاتو استاد غریفی خرمشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اروند، نمایش کمدی انتقادی «به دنبال دروغگو» براساس نمایشنامه «دپوتات» به نویسندگی دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی ججین به کارگردانی سعید مرادکمرگیر کاری از گروه تئاتر سیاه و سبز از ۲۵ دی ماه تا 5 بهمن ماه 1402 ساعت 19  در پلاتوی استاد غریفی خرمشهر به صحنه می رود.

در این نمایش رضا گله داری، علیرضا آبیار، حمید دریس، علی عباسفر، غزل مهران، مریم احمدوند، صادق بن سعیدیان و سعید مرادکمرگیر به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

شهلا موسوی تهیه کنندگی نمایش و سرپرستی گروه را بر عهده دارد.

نمایش «به دنبال دروغگو»، در ژانر کمدی-انتقادی به بیان موضوع «دروغ» در بین صاحبان قدرت اشاره دارد و به داستان حول محور یک مقام دولتی و اطرافیانش پرداخته است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فریکس نماینده مجلس یونان است و در شهر آتن زندگی می‌کند، او برای رهایی از شر مراجعه کنندگانش به دنبال یک رئیس دفتر مناسب می‌گردد، در این بین افراد مختلفی به او پیشنهاد می‌شوند. در نهایت تئودور، معروف به تئودور دروغگو، به عنوان رئیس دفتر وی انتخاب می شود و پس از آن، زندگی این نماینده مجلس برای همگان عیان می‌شود.

سایر عوامل نمایش «به دنبال دروغگو» عبارتند از: محمد حیدری (دستیارکارگردان)، نادر راشدی (مشاور کارگردان)، زینب نظرپور (منشی صحنه)، محمد حیدری و سعید مرادکمرگیر (طراحی و ساخت دکور)، سیده مائده موسوی (طراح لباس)، بیژن گشتی زاده (طراح پوستر) و محمد حیدری (طراح نور).

علاقمندان به دیدن این نمایش می توانند به نشانی خرمشهر، چهار راه آرش، جنب کتابخانه عمومی شهید شریف، پلاتوی استاد غریفی مراجعه کنند.

 نمایش «به دنبال دروغگو» توسط گروه تئاتر سیاه و سبز، انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، آموزشگاه موسیقی چنگ آبادان، موسسه بیداد رسام اروند، خیاطی ساتین، کافه رستوران فیداس، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر و فواد رابحی، حمید بقایی، پژمان محراب پور و آمنه پورحسینی تولید و به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب؛

نمایشنامه‌های راه‌یافته به مرحله انتخاب آثار تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر معرفی شدند

هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، طرح و ایده و نمایشنامه های انتخاب شده برای حضور در مرحله انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را معرفی کرد.

|

نظرات کاربران