در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری پنجمین دروره

نشست صمیمانه دبیر با کارگردانان حاضر در جشنوراه اروند برگزار شد

دبیر جشنواره اروند طی جلسه‌ای با کارگردان‌های آثار ره‌یافته به پنجمین جشنواره اروند به گفتگو نشست .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، امیرحسین افتخارپذیرائی دبیر پنجمین جشنواره تئاتر استانی اروند در جلسه ای که با کارگردان‌های آثار نمایشی منتخب حضور در این جشنواره برگزار شد عنوان کرد که با تمامی انرژی و تلاش هیات برگزاری این جشنواره امسال شاهد جشنواره ای متفاوت  هم به لحاظ اجرایی و هم به لحاظ کیفیت آثار خواهیم بود.

وی افزود: در این جشنواره آثار نمایشی با موضوعات دفاع مقدس ، اجتماعی ، مذهبی ، بومی و نیز موضوع کرونا به روی صحنه خواهند رفت و جشنواره ی پنجم اروند متنوع در موضوع خواهد بود.

افتخارپذیرائی در این جلسه عنوان کرد که با حضور هنرمندان پیشکسوت ، این جشنواره رنگ و بویی صمیمی به خود گرفته و باعث افتخار است که هنرمندان قدیمی امسال در کنار هنرمندان جوان در این جشنواره حضور پیدا کرده اند.

در ادامه این جلسه کارگردان‌ها مشکلات خود را مطرح نمودند و بنا شد رسیدگی به این مشکلات از اولویت‌های ستاد برگزاری جشنواره باشد.

در این جلسه حمید بقایی دبیر اجرایی جشنواره نیز با کارگردان‌ها به گفتگو پرداخت و عنوان کرد که در بخش اجرایی وی به همراه گروه اجرایی  به جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .




نظرات کاربران