در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر پنجین دوره

هیات انتخاب جشنواره تئاتر استانی اروند منصوب شدند

امیرحسین افتخارپذیرائی دبیر پنجمین جشنواره تئاتر استانی اروند هیات بازبینی را منصوب نمود .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در منقه آزاد اروند، هیات بازبینی پنجمین جشنواره تئاتر استانی اروند توسط دبیر جشنواره منصوب و بازبینی آثار را آغاز نمودند ، این هیات متشکل از فواد رابعی ، طیبه نیک آزاد و عبدالرضا نصاری از هنرمندان نمایش در رشته های نویسندگی کارگردانی و بازیگری است، بازبینی این نمایش‌ها از 15 الی 18 آبان ماه در شهر های آبادان و خرمشهر با حضور 16 اثر نمایشی در حال انجام است .

فواد رابعی متولد ۱۳۵۱ خرمشهر نویسنده کارگردان و بازیگر تئاتر - در پرونده هنری رابعی می‌توان به کارگردانی نمایشهای صداش بزن انار و گندم، هفت پرده،شلپ،دیدان،فینیش و.... اشاره کرد. وی نیز به عنوان بازیگر در نمایشهای خانه ارواح،بر آستان حران،خرمی‌ها،زیر بیرق باد نقطه سر خ و.... به ایفای نقش پرداخته و در طول ۳۰ سال سابقه هنری در زمینه تئاتر به عنوان داور و دبیر جشنواره‌های مختلف حضور داشته است.

طیبه نیک آزاد نویسنده و بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده است وی یکی از چهره‌های سرشناس تئاتر استان خوزستان بوده است و تا کنون رتبه‌های بسیاری در سطح منطقه و کشوری در زمینه بازیگری و نویسندگی کسب نموده که می‌توان از میان آنها به کسب تقدیر بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال ۹۱،بهترین بازیگر زن و نویسنده جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سال ۹۰،بهترین بازیگر زن و نویسنده در جشنواره سراسری مقاومت در سال ۹۴ بهترین بازیگر زن و نویسنده در چندین دوره جشنواره مناطق کشور،کسب عنوان بانوی برگزیده همایش بانوان فرهنگ و هنر استان خوزستان،و.... اشاره کرد،چاپ کتابی به عنوان(نامه هایی به دخترم سهراب)و نیز داوری در جشنواره‌های مختلف تئاتر بخشی از فعالیت وی می‌باشد.

عبدالرضا نصاری متولد ۱۳۵۸ آبادان ، کارشناس ارشد هنرهای نمایشی (کارگردانی تئاتر) ؛ بازیگر سینما، تلویزیون ، تئاتر و کارگردان تئاتر نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون جمهموری اسلامی ایران مرکز آبادان می باشد .نصاری بازیگری را از سال ۱۳۷۴ در تئاتر شروع کرد و در نمایش های مختلفی ایفای نقش کرد. آخرین کارهای تئاتر او مفیستو به کارگردانی مسعود دلخواه و فاستوس به کارگردانی فرشاد منظوفی نیا و همه فرزندان مکبث به کارگردانی مجتبی رستمی فر بود ، عبدالرضا نصاری در کنار تئاتر تجربه بازیگری در فیلم های کوتاه را داشته و از سال ۱۳۹۲ به شکل حرفه ای وارد دنیای تصیر شد و در فیلم های سینمایی همچون فقط مردان به گورستان میروند، به وقت شام، آفتاب نیمه شب، تک تیر انداز و یریال هایی همچون نجلا، سرجوخه و مستوران ایفای نقش کرد. نصاری نمایشهای کارمند، دختر ایوب، بچه های پاپتی، روال عادی را را کارگردانی کرده و از سال ۱۳۸۰ با عنوان مجری و کارگردان و نویسنده نمایش همچنین در تلویزیون با عنوان مجری کارردان هنری و نویسنده همکاری کرده و دارد . وی نیز در جشنواره های مختلف تئاتر به عنوان داور حضور داشته است .
 


 



 

 




نظرات کاربران