در حال بارگذاری ...
با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد

دبیر  پنجمین جشنواره تئاتر استانی اروند منصوب شد

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، امیر حسین افتخار پذیرایی به‌عنوان دبیر  پنجمین جشنواره استانی منطقه آزاد اروند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد،  امیر حسین افتخار پذیرایی دبیر  پنجمین جشنواره استانی منطقه آزاد اروند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، در حکم رضا مردانی آمده است:

 

نظر به تخصص، تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری و هنرهای نمایشی و بر اساس صورتجلسه مورخ 9/6/1400 شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر  پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند منصوب می نمایم .

امید است با استعانت از پروردگار متعال، با دانش ،خلاقیت و تعامل گروهی با هنرمندان عرصه نمایش در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

 

 امیرحسین افتخارپذیرایی از نویسندگان ، کارگردانان ، تهیه کنندگان و بازیگران تاتر و تلویزیون است که پیش از  این ، دبیر و داور چندین جشنواره و همایش تئاتر ، مدرس بازیگری و نیز ریاست انجمن هنرهای نمایشی آبادان را عهده داشته‌است .

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه جاری در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد .

 




نظرات کاربران