در حال بارگذاری ...
با اعلام هیات داوران مشخص شد

نماهنگ «سوگ آفتاب» برگزیده جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر چهار محال بختیاری 

هدف این نماهنگ که با همکاری گرروه نمایشی عروسک های غول پیکر تولید شد، نمایش آداب،رسوم و سنت مردم جنوب در زمان عزاداری اهل بیت علیهم السلام است.

 فاطمه بحرینی گفت: نماهنگ "سوگ آفتاب "از منطقه آزاد اروند در نخستین جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر  استان چهار محال بختیاری برگزیده شد. 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، کارگردان این نماهنگ اظهار کرد: نماهنگ" سوگ آفتاب" به سفارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند و به کارگردانی فاطمه بحرینی تولید شده است .

بحرینی افزود : در تولید این نماهنگ تصویر برداری و کارگردانی تصویر به عهده  عماد سلمانیان و مجید عیدان بود که با هنرمندی عروسک گردانان و هنروران گروه نمایشی عروسک های غول پیکر خارَک تولید گردید.

وی در خصوص اهداف ساخت نماهنگ " سوگ آفتاب " اشاره کرد و گفت :هدف از تولید این نماهنگ،  نمایش آداب،رسوم  و سنت مردم جنوب در زمان عزا داری اهل بیت علیهم السلام است.

قابل ذکر است در این جشنواره  فاطمه بحرینی کارگردان برای تولید این اثر ،حائز دریافت دیپلم افتخار و هدیه نقدی جشنواره ملی نماهنگ روستا و عشایر در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شدند .




نظرات کاربران