در حال بارگذاری ...
سرپرست گروه عروسک های غول پیکر

حضور عروسک های غول پیکر خارَک در بندر امام خمینی

فاطمه بحرینی گفت: عروسک اقوام ایرانی لر و عرب به صورت نمادین با ماسک در میان مردم حضور داشتند و با موسیقی بومی و شاد  ، ویژه این ایام و منطقه جنوب در کنار مردم به شادی و استقبال بهار مشغول شدند.

به گزارش تئاتر اروند، سرپرست گروه عروسک های غول پیکر "خارک" گفت: عروسک های غول پیکر "خارک" مثل همیشه با آموزش پروتکل های بهداشتی و  هدف ترویج شادی، نشاط اجتماعی که بیشترین نیاز انسان های عصر ماست در شهرستان بندر امام خمینی ره اجرای میدانی برگزار کردند.

 فاطمه بحرینی اظهار داشت: در این کارناوال شادی که به همت شهرداری بندر امام ره، با صرف برخی مشکلات پیش رو تحقق یافت سه عروسک غولپیکرکه نماد شادی و بهداشت بودند ایفای نقش کردند.

بحرینی گفت: عروسک اقوام ایرانی لر و عرب به صورت نمادین با ماسک در میان مردم حضور داشتند و با موسیقی بومی و شاد  ، ویژه این ایام و منطقه جنوب در کنار مردم به شادی و استقبال بهار مشغول شدند.

او افزود: در این کارناوال هنرمندانی چون اسما مویسات، محمدرضا جلالی اقدم و سید محمد حسن آلبوشوکه با عروسکهای غول پیکر هنرنمایی کردند.

سرپرست گروه عروسک های غول پیکر "خارک" همچنین اظهار داشت:یکی از بزرگترین لذت های این شغل و حرفه، خوشحال کردن مردم و دیدن لبخند و خنده های آنان است .

بحرینی بیان کرد: ما با عروسک ها رسالت شاد و سالم زیستن را در ایام مبارک نوروز به نمایش می‌گذاریم، عروسکها عاری از دروغ و اشتباه هستند و مردم پیام آن ها را بی قید و شرط می‌پذیرند.




نظرات کاربران