در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند به مناسبت روز جهانی تئاتر

پشتکار هنرمندان و عاشقان تئاتر ستودنی است

رضا مردانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ؛آنچه ستودنی وغیر قابل انکار در ایام سخت بیماری کرونا می باشد پشتکار هنرمندان و عاشقان هنر بود که با اندک امکانات خود و با استفاده از تجربیات اساتید و پیشکسوتان ، چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته و علاقمندان را دلخوش و امیدوار به آینده گردانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در پیامی  روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر  منطقه آزاد اروند، در پیام رضا مردانی آمده است:

به نام خداوند جان وخرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

تاریخ بیست و هفتم مارس میلادی برابر با هفتم فروردین ماه هجری شمسی ،روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی می باشد که یادآور روزها و سال های پر فراز و نشیب انتقال و جذب مفاهیم مشترک در فعالیت هنرمندان هنرهای نمایشی است که بر اساس کسب تجارب گذشته ،گام های هنرمندان این عرصه مهم را استوار تر  می سازد .

در سالی که گذشت با وجود بیماری منحوس کرونا ویروس ، اهالی فرهنگ و هنر لطمه های  زیادی متحمل شدند و اقتصاد آنها با بحران شدیدی روبرو شد .هنرمندان عرصه نمایشی نیز این وضعیت نامیمون را بخوبی شاهد بودند و عزیزان زیادی را از دست دادند که خسارت جبران ناپذیری برای جامعه به دنبال داشت .

آنچه ستودنی وغیر قابل انکار در این ایام سخت بود پشتکار هنرمندان و عاشقان هنر بود که با اندک امکانات خود و با استفاده از تجربیات اساتید و پیشکسوتان ، چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته و علاقمندان را دلخوش و امیدوار به آینده گردانند.

اینجانب با آرزوی روزهای خوب و روشن برای عموم مردم و اهالی فرهنگ و هنر، بیست و هفتم مارس میلادی برابر با هفتم فروردین ماه هجری شمسی ،روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به تمامی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی ،بخصوص هنرمندان با استعداد و سختکوش منطقه آزاد اروند تبریک عرض می کنم .

رضا مردانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

 




نظرات کاربران