در حال بارگذاری ...
سرپرست گروه عروسک های غولپیکر خارک:

حضور " عروسک های غولپیکر خارک"  در برنامه کارناوال های شاد فرا رسیدن بهار 1400 تهران

فاطمه بحرینی با اشاره به برنامه ریزی های شاد و متنوعی در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان شهروندان،بیان کرد : تمهیدات مناسب در طرح استقبال از بهار، زمینه مناسب برای اجرای ویژه برنامه های متنوع مجازی و میدانی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و آشنایی شهروندان با سنت های دیرینه عید نوروز در سطح منطقه فراهم شده تا شهروندان در این ایام کرونایی اوقات فراغت خود را به صورت بهینه سپری کنید.

سرپرست  " عروسک های غولپیکر خارک " گفت : " عروسک های غولپیکر " گروه هنری "خارک " در برنامه کارناوال های شاد فرا رسیدن بهار 1400 تهران که بصورت سیار و ثابت برنامه های متنوع شاد فرهنگی هنری اجرا می کنند حضور دارند.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند،فاطمه بحرینی اظهار کرد : کارناوال  سیار و ثابت با محوریت عروسک های محلی و بومی، نوروزی و سین سلامتی، حاجی فیروزها، تخم مرغ های رنگی، عروسک و اقوام ایران زمین، عروسک های نوروزی، عمو نوروز، سه چرخه های نوروزی و عروسک های غول پیکر همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)  فعالیت خود را در تهران آغاز و تا 12 فرورین ماه سال  1400 در محلات دهگانه این جشن ها را  برپا خواهند داشت.

بحرینی با اشاره به برنامه ریزی های شاد و متنوعی در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان شهروندان،بیان کرد : تمهیدات مناسب در طرح استقبال از بهار، زمینه مناسب برای اجرای ویژه برنامه های متنوع مجازی و میدانی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و آشنایی شهروندان با سنت های دیرینه عید نوروز در سطح منطقه فراهم شده تا شهروندان در این ایام کرونایی اوقات فراغت خود را به صورت بهینه سپری کنید.

این کارگردان آبادانی خاطر نشان کرد: در این کارناوال شادی عروسکهای غولپیکر اقوام ایران زمین "خارَک" شامل : عرب، کرد ، لر، بختیاری ، بلوچ و.... برای چندمین بار است که در ایام بیماری کرونا ویروس  با رویکرد آموزش پروتکل های بهداشتی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی  ، اتحاد و هم بستگی میان اقوام  میان مردم اجراهای مختلف برگزار می کنند.

وی گفت:این بار در همکاری عروسکهای اقوام ایران زمین گروه خارَک با کارگاه هنر ایران در کارناوال شادی تهران بهار 1400  شهرداری تهران به مدت 10 روز  مهمان مردم پایتخت هستند.

بحرینی بیان کرد:شهرداری تهران با هدف شادی و نشاط اجتماعی همراه با ترویج پروتکل های بهداشتی با شعار جان تو جان شهر به پیشواز بهار می‌رود.

این کارگردان جنوبی افزود: عروسکهای غول پیکر 30 اسفند همزمان با تحویل سال نو همراه با دیگر گروه ها در همکاری با کارگاه هنر ایران در کارناوال شادی تهران 1400 در کنار برج آزادی اجرای شاد پیمایی عروسکی انجام می‌دهند.




نظرات کاربران