در حال بارگذاری ...
سید محمد اشرفی کارگردان نمایش خبرداد:

حضور نمایش خیابانی "بوی بهشت " در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

سید محمد اشرفی گفت: داستان از جایی شروع می شود که خانواده ای در شهری از توابع استان خوزستان تمامی زندگی و دارایی خود را بر اثر سیل  از دست می دهند و به ناچار به خارج از شهرو در مکانی امن تر جابجا می شوند که بعد از استقرار پیدا کردن در آن مکان اتفاقات می افتد .....

کارگردان نمایش خیابانی "بوی بهشت " گفت: این نمایش با نگاهی به موضوع ورود سیل  به خوزستان  در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر طراحی شده است.

به گزارش ایران  تئاتر منطقه آزاد اروند، سید محمد اشرفی اظهار کرد: نویسنده این اثر حسین ذوالفقاری می باشدکه  بر اساس اتفاقات و واقعیت هایی که در سیل سال گذشته خوزستان رخ داده نوشته شده است.

اشرفی افزود: داستان از جایی شروع می شود که خانواده ای در شهری از توابع استان خوزستان تمامی زندگی و دارایی خود را بر اثر سیل  از دست می دهند و به ناچار به خارج از شهرو در مکانی امن تر جابجا می شوند که بعد از استقرار پیدا کردن در آن مکان اتفاقات می افتد .....

سید محمد اشرفی در خصوص بازیگران و عوامل اجرایی  نمایش گفت:در نمایش خیابانی بوی بهشت ، عبدالحسین جلیل نسب ، منا زرگانی ، شهاب سواعدی و علی عباسی فرد ایفای نقش می کنند.

 وی بیان کرد:عوامل این نمایش را ؛ سید سجاد اشرفی ، مهدی اولیأ زاده ، علی یالی زاده ،  مریم فرسانی ، اسمأ سادات اشرفی ، الهام خضیری اهوازی تشکیل می دهند.

 اشرفی در پایان از تمامی عزیزانی که در کنار نمایش خیابانی "بوی بهشت "  همکاری داشته اند و یاریگر بوده تا این  اثرتولید شود تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان از همه دست اندرکاران و عوامل برگزاری و اجرایی بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که در این وضعیت بد و سخت بیماری منحوس کرونایی چراغ جشنواره تئاتر را روشن نگه داشتند تشکر و قدردانی کرد همچنین ابراز امیدواری نمود که در سال آتی بدون دغدغه و انشاالله بدون بیماری منحوس کرونا بتوانیم در کنار علاقه مندان به فعالیت های هنری خود بپردازیم و شکوفایی هر چه بیشتر باشیم ....




نظرات کاربران