در حال بارگذاری ...
عبدالرضا سواعدی کارگردان نمایش خبرداد:

حضور «آموزش نظامی» در  بیست و سومین جشنواره ملی فتح خرمشهر

کارگردان نمایش صحنه ای "آموزش نظامی " گفت : این نمایش ۴۳ دقیقه ای  با نگاهی  به حضور زنان رزمنده  در طول جنگ تحمیلی برای  بیست و سومین جشنواره ملی فتح خرمشهر طراحی شده است.

نمایش صحنه ای "آموزش نظامی " در  بیست و سومین جشنواره ملی فتح خرمشهر حضور دارد.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند،  کارگردان نمایش صحنه ای "آموزش نظامی " گفت : این نمایش 43 دقیقه ای  با نگاهی  به حضور زنان رزمنده  در طول جنگ تحمیلی برای  بیست و سومین جشنواره ملی فتح خرمشهر طراحی شده است.

عبدالرضا سواعدی افزود: نمایش صحنه ای "آموزش نظامی " بر اساس کتاب « شماره ی پنج » نوشته ی خانم فاطمه ی جوشی تولید شده است .

وی بیان کرد: نویسنده و کارگردان این نمایش"عبدالرضا سواعدی" می باشد که داود رجبی زاده و سیده رزا موسوی بازیگران این نمایش می باشند.

سواعدی با اشاره به موضوع نمایش صحنه ای "آموزش نظامی " ،اظهار کرد: موضوع نمایش نگاهی به دفاع مقدس است و در مورد زنان رزمنده ای  می باشد که در کنار مردان  در طول جنگ تحمیلی در آبادان ماندند و از شهر دفاع کردند .

وی گفت:  منشی صحنه : زهرا اطهر نژاد ، افکت و موسیقی : محمد عابدی ، نور : حمید سواعدی ،جامه دار : مرضیه محمدی شمس آبادی از عوامل اجرا نمایش می باشند.

در خصوص عبدالرضا سواعدی باید گفت: برای دومین بار در جشنواره ی ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت می کند و  از سال 1370 در زمینه ی بازیگری ، کارگردانی و نمایشنامه نویسی فعالیت های متفاوتی داشته است  .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران