در حال بارگذاری ...
سمیه سلوکی عنوان کرد:

گروه تئاتر" اروند یادگار" با نمایش خیابانی« طبیعت» در 23 مین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

سمیه سلوکی به موضوع این نمایش خیابانی اشاره کرد و  افزود:  دفاع مقدس و هشدار به جامعه بشری درجهت حفظ محیط زیست  موضوع نمایش ۱۵ دقیقه ای " طبیعت" است.

سمیه سلوکی گفت:  گروه تئاتر" اروند یادگار" با نمایش خیابانی« طبیعت» در 23 مین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور دارد.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، : سمیه سلوکی ، کارگردان نمایش اظهار کرد: نمایش خیابانی " طبیعت" به نویسندگی احمد مسافری در  بیست و سو مین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به  اجراء خواهد رفت  .

وی به موضوع این نمایش خیابانی اشاره کرد و  افزود:  دفاع مقدس و هشدار به جامعه بشری درجهت حفظ محیط زیست  موضوع نمایش 15 دقیقه ای " طبیعت" است.

سلوکی در باره بازیگران  نمایش "طبیعت " بیان کرد:احمد مسافری،علیرضا آبیار،امید احمدی چهار بیشه، سید محمد موسوی،محمد صادق بن سعیدیان و  مجید احمدی پور کوتی از جمله بازیگران این نمایش می باشند.

همچنین عوامل اجرایی نمایش در بخش های،منشی صحنه: نازنین طاهری و مدیر صحنه: فاطمه صالح نژاد عهده دار هستند.

وی افزود :برای چهارمین بار است که در جشنواره ملی فتح خرمشهر بعنوان مشاور و دستیارکارگردان شرکت می کند و نمایش طبیعت اولین حضور ایشان  بعنوان کارگردان است .

 سلوکی در پاسخ به  این سوال که چند سال است فعالیت نمایشی دارید و در چه بخش هایی  کار کرده اید؟ ،گفت: از سال ۱۳۹۰ با عضویت در گروه تئاتر "اروند یادگار" مشغول به فعالیت شدم و در اکثر تولیدات  بخش صحنه و خیابانی گروه بعنوان مشاور و دستیار کارگردان انجام وظیفه مینمایم.

 




نظرات کاربران