در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان :

پروانه  نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی"  صادر شد

محمد برکت اظهار کرد: نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی"  به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر آماده شده که پروانه نمایش آن صادر گردیده است .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان گفت :  نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی"  ، پروانه نمایش دریافت کرد.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، محمد برکت اظهار کرد: نمایش صحنه ای "کره بادام زمینی"  به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر آماده شده که پروانه نمایش آن صادر گردیده است .

برکت گفت: این نمایش از ۲۵ بهمن ماه سال جاری بمدت یک ماه در محل تاتر شهر آبادان  واقع در مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه به روی صحنه می رود.

وی افزود:این اثر از تولیدات گروه هنری تاتر پیچک می باشد و در ژانر کمدی اجتماعی تولید شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان  اظهار داشت : بخاطر شرایط روحی مردم عزیز آبادان و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیاز مردم به نشاط اجتماعی ایجاد لبخند رضایت برای جامعه هدف منطقه ی اروند ، این اثر توسط گروه هنری پیچک تولید گردید .

وی افزود : نمایش صحنه ای کره بادام زمینی تا کنون در دو جشنواره ی معتبر استانی شرکت کرده و بیش از ده جایزه کسب نموده است.

برکت بیان کرد :این کار با هنرمندی کوثر عقیلی.مونس رنجبری. علیرضا غزالی.محمد نبهان.علی شرفی.مهدی محمودی .هادی خضیراوی.محمد خانی.امیرحسین سامانی.زینب دریس فرد.امیرحسین زرین جویی.نگار شمیلاوی. الهه نیلیان و محمد حسن حیاوی.سپهر ملکوتی و ابوالفضل بحرینی اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان در پایان با توجه به بالا رفتن آمار بیماران  مبتلا به کرونا ویروس ، از علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری خواست با همکاری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا ویروس ،زمینه را برای فعالیت های بیشتر مهیا نمایند.

پایان پیام./




نظرات کاربران