در حال بارگذاری ...
حجت السلام والمسلمین دکترمحمد مهدی بهداروند:

تئاتر هنر بیان مطالبات اجتماعی است
چراغ هنر تئاتر در استان خوزستان روشن شد

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: هنری که نتواند نیازها و حوادث اجتماعی را تبدیل به نمایش بکند و در منظر عموم جامعه قرار دهد هنر خنثی و ابتر است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند که در محل سالن جتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، گفت : تئاتر یک هنر زنده است و تئاتر هنر بیان مطالبات اجتماعی است.

حجت السلام والمسلمین دکترمحمد مهدی بهداروند اظهار کرد: هنری که نتواند نیازها و حوادث اجتماعی را تبدیل به نمایش بکند و در منظر عموم جامعه قرار دهد هنر خنثی و ابتر است.

وی افزود: خوشبختانه نمایش هایی که تا به امروز به نمایش در آمده است اکثر رخدادهای اجتماعی توسط هنرمندان به اجرا گذاشته شده و مردم تماشا کرده اند .

بهداروند بیان کرد: خوزستان  مهد هنر تئاتر، سینما، موسیقی و مبارزه، مقاومت و دفاع است و علیرغم نقاهت هنر در این ایام ،خوشبختانه چراغ هنر تئاتر در استان خوزستان روشن شد که نعمتی برای همگان است .

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدورام هر سال شاهد بالندگی ،پیشرفت و درخشندگی هنر و هنرمندان استان خوزستان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر باشیم .

 




نظرات کاربران