در حال بارگذاری ...
دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،

تئاتر زنده است تئاتر ذات زندگی می باشد و خاص دوران شادی نیست

حسین مسافر استانه گفت:هر وقت در جامعه بشری ،جامعه از ابعاد مختلف همچون؛ سیاسی ،اقتصادی و ... دچار سختی زیاد بوده ،هنرمندان تئاتر بوده اند که با ارائه کارهای نمایشی شاد در سخت ترین شرایط ،روحیه امید و رفع یاس را به جامعه باز گردانده اند.

دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند که در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار گردید ،گفت:هنرمندان آبادان و خرمشهر همیشه و در شرایط مختلف مایع افتخار در صحنه تئاتر بوده اند.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ، حسین مسافر استانه اظهار کرد: هنرمندان  عرصه هنرهای نمایشی این منطقه با برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در وضعیت خاص کرونایی نشان دادن در شرایط سخت هم تئاتر زنده است تئاتر ذات زندگی است و خاص دوران شادی نیست.

مسافر آستانه بیان کرد: گرچه تئاتر در دوران شادی و خوشحالی نیز با زحمت و مشقت کارکرده و می کند اما در دوران سخت، این رسالت ، بیش از پیش روی شانه هنرمندان احساس می شود .

وی افزود:هر وقت در جامعه بشری ،جامعه از ابعاد مختلف همچون؛ سیاسی ،اقتصادی و ... دچار سختی زیاد بوده ،هنرمندان تئاتر بوده اند که با ارائه کارهای نمایشی شاد در سخت ترین شرایط ،روحیه امید و رفع یاس را به جامعه باز گردانده اند.

دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، هنرمندان تئاتر آبادان و خرمشهر را همیشه پر افتخار خواند و گفت: تشکر می کنم از برگزار کنندگان این جشنواره که ثابت کردند در شرایط سخت نیز تئاتر زنده است..

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان ثابت کردند در سخت ترین شرایط همانطور که زندگی جاری است تئاتر نیز همراه با زندگی باید این شرایط را برای خویش هموار کند و به راهش ادامه دهد، اذعان داشت: امسال سال بسیار ویژه ای است روزگار خوش آنهایی که تئاتر را به اسم خودشان مصادره کرده اند به سر آمده و روز عرصه های جدید تئاتر، آنهایی که سالیان سال با شرایط سخت باقی ماندند و تئاتر را پلی برای نام و نان نکردند همان یاران همیشگی تئاتر، است.

 




نظرات کاربران