در حال بارگذاری ...
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند :

جشنواره تئاتر استانی ظرفیت مناسبی برای منطقه آزاد اروند است

قدراله طمیمیان با اشاره به سالروز عملیات کربلا ۴ در این روز های زمستانی ،اظهار کرد: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب جانفشانی ها کردند و امروز هنرمندان می توانند با ارائه هنرفاخر خود فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند . به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقا آزاد اروند جشنواره تئاتر استانی ظرفیت مناسبی برای منطقه آزاد اروند است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان اظهار داشت: این افتخاری برای جامعه فرهنگی هنری می باشد  که چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد  اروند به نام پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی اروند زنده یاد استاد« علی غلامی» مزین است.

طمیمیان با اشاره به سالروز عملیات کربلا 4 در این روز های زمستانی ،اظهار کرد: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب جانفشانی ها کردند و امروز هنرمندان می توانند با ارائه هنرفاخر خود فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند .

وی  با اشاره به اینکه در ایام برگزاری جشنواره جامعه هنری منطقه آزاد اروند در سوگ هنرمند دیگری نشسته ایم ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هنرمند گرامی « محمد عفراوی»، خاطرنشان کرد: همه ما بر این امر واقف هستیم که منطقه آزاد اروند با وجود شهرهای آبادان، خرمشهر و مینو شهر دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است.

طمیمیان افزود: گواه عرض بنده از لحاظ کمی تعداد گروه های شرکت کننده در رویدادهای مختلف تئاتر از منطقه و از لحاظ کیفی مقام های به دست آمده هنرمندان تئاتر و سایر هنرها درمنطقه است.

وی ازوظیفه سازمان منطقه آزاد اروند در راستای حمایت و تقویت از هنرمندان منطقه سخن گفت و بیان داشت : سازمان منطقه آزاد اروند تا کنون تلاش کرده جهت تعمیر و تجهیز سالن ها و اماکن فرهنگی اقداماتی انجام دهد و در حد بضاعت خویش از هنرمندان به مناسبت های مختلف حمایت نموده است.

قدرت اله طمیمیان ،تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را ظرفیت مناسبی برای اروند دانست که بعنوان یک استان در کنار سایر استان ها بتواند هنرمندان خود را در حوزه تئاتر در رقابت های بین المللی فجر به صورت مستقیم وارد کند.

 وی تصریح کرد: امیدوارم با تعامل و همکاری همه نهادهای فرهنگی منطقه و عزیزان هنرمند بتوانیم با در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت های مختلف شاهد شکوفا شدن استعدادهای بالقوه این منطقه در همه بخش های هنری و فرهنگی باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از اهالی فرهنگ و هنر که در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ و هنر ارزشی ،همکاری و مشارکت داشته و دارند تشکر و قدردانی کرد.

 




نظرات کاربران