در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش عنوان کرد: 

کرونا ویروس نمایش «درایستگاه راه آهن» را زمین گیر نمی کند

مجید وفایی بیان کرد: اینکه بیماری کرونا فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر قرارداد و توانست از نظر روحی و مالی فرهنگ و هنر را متضرر کند بر کسی پوشیده نیست ولی این موضوع همدلی بین اهالی فرهنگ و هنر را دوچندان کرد .

کارگردان نمایش صحنه ای "  درایستگاه راه آهن " گفت : بیماری کرونا ویروس سالن های نمایش  و اجرا های عموم را تحت تاثیر خود قرار داد ولی هنرمندان همچنان استوار در مقابل آن ایستاده اند تا با فرهنگ سازی مناسب آنرا شکست دهند .
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ، مجید وفایی بیان کرد: اینکه بیماری کرونا فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر قرارداد و توانست از نظر روحی و مالی فرهنگ و هنر را متضرر کند بر کسی پوشیده نیست ولی این موضوع همدلی بین اهالی فرهنگ و هنر را دوچندان کرد .
وی در خصوص بازیگران نمایش " درایستگاه راه آهن " گفت : مجید وفایی ،سهراب نباتی و ایلیا بعنونی بعنوان بازیگران نمایش می باشند و محبوب نادری ،فاطمه اسماعیل زاده و علی اعتماد کیا عوامل اجرایی آنرا برعهده دارند .
وفایی به موضوع نمایش اشاره کرد و افزود: این نمایش ؛ زن بیوه ای که از قطار بازمانده در ایستگاه راه آهن با یکی از کارگران راه آهن آشنا می شود و در انتها متوجه می شود آن مرد همسر سابق او بوده که سالها پیش او را رها کرده و به آمریکای جنوبی رفته است .
این کارگردان در پایان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت : نمایش "  درایستگاه راه آهن" از نظر مالی و روحی بازیگران دچار مشکلات عدیده شده است و امیدواریم برنامه های  مناسبی در این راستا  و جهت حمایت از هنرمندان صورت پذیرد.
 




نظرات کاربران