در حال بارگذاری ...

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نوشت: این رویداد زحمت، کوشش و تلاش یک ساله هنرمندانی را روایت می‌کند که دغدغه خود را با پژوهش، مطالعه و تجربه به کار بسته‌اند تا نام خرمشهر تا ابد همچون نام شهید سردار محمد جهان‌آرا که برای هر ایرانی مایه غرور است، زنده و نکو نگاه داشته شود.

به گزارش روابط عمومی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، متن پیام اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در آستانه برگزاری بیست و دومین دوره از جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به شرح زیر است:

«هنرهای نمایشی در بین مردمان اروند و خوزستان جایگاه خاص و باارزشی دارد. همه ساله محفلی جهت پاسداشت یاد رشادت‌های دلیرمردان دوران دفاع مقدس با خلاقیت و نوآوری در همه زمینه‌های هنری و فرهنگی دست در دست هنرمندان ایجاد می‌شود تا یاد دوران فتح و 8 سال مردانگی شکوفا بماند.

هنرمندان از گوشه‌گوشه این کشور با تمرین و ممارست، هنر خود را روی صحنه می‌آورند تا هم آموزش دهند و هم در کنار یکدیگر آموزش ببینند و ناشناخته‌های شخصیت انسانی را کشف و با خلاقیت و نوآوری در همه زمینه‌های هنری گام‌های بهتری برای آینده خود بردارند.

بهره‌گیری از آموزش صحیح، با تکیه بر نوآوری و تجربه‌گرایی و استفاده بهینه از آداب، رسوم و آیین‌های اقوام در مناطق مختلف ایران اسلامی، می‌تواند هنر نمایش را بارورتر ساخته  و شور و نشاطی تازه‌تر همراه با امید را به دوستداران و علاقه‌مندان به هنر تزریق نماید.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، زحمت، کوشش و تلاش یک ساله هنرمندانی را روایت می‌کند که دغدغه خود را  با پژوهش، مطالعه و تجربه به کار بسته‌اند تا نام خرمشهر سرافراز که سمبل آزادی، مقاومت، ایستادگی و پیروزی یک ملت است تا ابد همچون نام شهید سردار محمد جهان‌آرا که برای هر ایرانی مایه غرور است زنده و نکو نگاه داشته شود.

بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه دبیر جشنواره، ستاد جشنواره، مدیران و کارشناسان فرهنگی هنری، گروه‌ها و هنرمندان خوب این دیار کهن که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر کوشا هستند تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان مقدم همه اساتید، فرهیختگان، هنرمندان تئاتر که از سراسر کشور در  بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور پیدا کرده‌اند را گرامی می‌داریم و موفقیت روزافزون آنان را در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه نمایش بر بلندای رفیع هنر ایران اسلامی خواهان و خواستاریم.»

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران