در حال بارگذاری ...

هیات انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، اعضای هیأت داوران بازبین بخش صحنه‌ای این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش دبیرخانه بیست‌‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، آرش دادگر، فریبا متخصص و علی‌ اوسیوند به عنوان هیأت داوران بازبین بخش صحنه‌ای این رویداد معرفی شدند.

آرش دادگر متولد سال ۱۳۵۲ در شهر شیراز، مدرس، بازیگر، کارگردان تئاتر و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او در مقام کارگردان تاکنون نمایش‌های متعددی چون «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «صبحانه برای ایکاروس»، «شاه لیر»، «هملت»، «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» و... را روی صحنه برده‌ است و علاوه بر کارگردانی و بازیگری، سابقه تدریس تئاتر در دانشکده‌‌های مختلفی چون هنر و معماری را دارد. او عضو هیأت مدیره خانه تئاتر است و این روزها به مدیریت سالن عباس جوانمرد منصوب شده است.

فریبا متخصص متولد سال ۱۳۴۰ در بروجرد است. او از بازیگران و هنرمندان باسابقه تئاتر، تلویزیون، رادیو، سینما و عرصه دوبله است. او برای بازی در نمایش‌های «طپانچه خانم» و «هیچ کس نبود بیدارمان کند» برنده تندیس بهترین بازیگر زن سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد. فریبا متخصص فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او در سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ به ترتیب به تلویزیون و رادیو و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. «سایه تنهایی»، «به کجا چنین شتابان»، «بوی غریب پاییز»، «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد»، «ماه پیشونی»، «شنگول و منگول»، «سایه تنهایی»، «باغ گیلاس»، «تولدی دیگر»، «آوای فاخته»، «زمانه»، «ملکوت»، «ایران برگر» و سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری متخصص هستند. او تاکنون چندین جایزه داخلی و بین‌المللی را در حوزه نمایش‌های رادیویی دریافت کرده است.

 علی‌ (رضا) اوسیوند متولد سال ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان است. او از هنرمندان کهنه‌کار تئاتر، تلویزیون، سینما و دوبله و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است. اوسیوند در آثاری چون «پناهنده»، «تعقیب»، «مردی از جنس بلور»، «هفت سنگ»، «سهراب»، «آوارگان عشق»، «میهمان مرو»، «همسایه‌ها»، «شیخ مفید»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «میهمانی از بهشت»، «گروه هفت»، «اخراجی‌ها»، «زیرآسمان شهر»، «خط قرمز» و... به ایفای نقش پرداخته است.

طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره، بازبینی آثار بخش مسابقه صحنه از روز جمعه ۱۵ شهریور به صورت حضوری در استان‌ها و تهران آغاز می‌شود. بازبینی نمایش‌های شهر تهران در سالن‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام خواهد شد.

بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران