در حال بارگذاری ...

نوجوان آبادانی با نمایش نقل «نبرد رخش با شیر» در نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی

آتنا عمادی نوجوان ۱۳ ساله آبادانی در این دوره از جشنواره به اجرای نقل یکی از داستان های شاهنامه می پردازد. سرپرست و مربی شاهنامه خوانی و نقالی گروه آوای سخن مهر و تنظیم متن: حورا تیلا ، مدیر اجرایی و مربی هنری گروه: مسعود زبیدی است .

آتنا عمادی نوجوان آبادانی با نمایش نقل" نبرد رخش با شیر" در نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی- شهرستان کاشان حضور پیدا کرد.
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، آتنا عمادی نوجوان ۱۳ ساله آبادانی در این دوره از جشنواره به اجرای نقل یکی از داستان های شاهنامه می پردازد. 
آتنا عمادی حدود دو سال است که در حیطه شاهنامه خوانی و نقالی زیر نظر گروه آوای سخن مهر به سرپرستی حورا تیلا فعالیت دارد.
نمایش نقل"نبرد رخش با شیر "به لشکرکشی کیکاووس به مازندران تا پایان خان اول از داستان هفت خان رستم اشاره دارد.
 تنظیم متن و مربی این اثر حورا تیلا می باشد. و اجرای ایشان در بخش پاتوق جوانه های نمایش ایرانی نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی خواهد بود.
آتنا عمادی پیش از این نیز اجراهای بسیاری داشته و در یازدهمین جشنواره منطقه ای شاهنامه خوانی و نقالی رتبه اول نقالی را در رده سنی نوجوانان کسب کرده است.
 سرپرست و مربی شاهنامه خوانی و نقالی گروه آوای سخن مهر و تنظیم متن: حورا تیلا ، مدیر اجرایی و مربی هنری گروه: مسعود زبیدی است .
قابل ذکر است نمایش  نقل" نبرد رخش با شیر " ساعات 19 و 20:30 روز پنج شنبه 24 مرداد ماه در شهرستان کاشان به اجرا عموم در خواهد آمد .

 




نظرات کاربران