در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد:

برگزاری همایش چهره های ماندگار تئاتر و موسیقی آبادان

مسعود سهیم پور معرفی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد : به منظور تکریم فعالین و پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرهای نمایشی شهرستان آبادان ،این اداره با همکاری موسسات تک منظوره (هنری) شهرستان همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می کند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر شهرستان آبادان خبر داد .

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ، مسعود سهیم پور معرفی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد : به منظور تکریم فعالین و پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرهای نمایشی شهرستان آبادان ،این اداره با همکاری موسسات تک منظوره (هنری) شهرستان همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می کند .

معرفی افزود: اگر امروز موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان حرف های زیادی در استان و کشور برای گفتن دارند و شناخته شده می باشند به سبب همت والای چهرها و افرادی است که خاک صحنه خورده و سرما و گرما را در فصول مختلف لمس کرده اند .

وی در خصوص برگزاری همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان گفت: این همایش با همکاری 6 موسسه تک منظوره (هنری) شامل :( نوای ماندگار اروند ،آوای شباهنگ مهر اروند، هنر آوای اروند،رها ندای طلوع اروند ،آوای احمد الماس اروند ،جادوی هزاره  ققنوس اروند )، انجمن های موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان ،شهرداری آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار می شود .

سهیم پور معرفی افزود : همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان ساعت 20:30 روز شنبه مورخ  26 مرداد ماه جاری در محل سینما مهر آبادان با حضور مردم و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری برگزار می شود .

پایان پیام./

 




نظرات کاربران