در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش«روال عادی» در آبادان 

کارگردان نمایش«روال عادی» با اعلام اینکه هدف و اولویت این اجرا ، ایجاد تفکر در ذهن مخاطب است، بیان کرد: به دنبال اجرای یک کار هنری خوب و تاثیر گذار برای مردم هستیم و زمانی که کار خوب تولید و عرضه شود اقتصاد هنر نیز بودجود آمده و ارزش کار سنجیده می شود .

کارگردان نمایش "روال عادی " گفت: با پایان بخش های  مقدماتی ، اجرای نمایش "روال عادی " از 15 مردادماه  آغاز می شود.
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ، عبدالرضا نصاری در مراسم رونمایی از پوستر نمایش "روال عادی " اظهار کرد: این نمایش نوشته" ژان کلود یر" است که اصغر نوری آن را ترجمه کرده است .
نصاری افزود: نمایش "روال عادی " روایتی از برخورد یک کمیسر با خبرچین می باشد که دارای لایه های روان نمایشی و ماهیت کمدی است.
وی به عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: رضا چوپان و مسعود میاحی دو بازیگر این نمایش هستند طراحی پوستر را ناصر قمری برعهده دارد که با توجه به حضور نمایش در بخش های مختلف هنری ،سه پوستر برای اجرای نمایش "روال عادی " طراحی شده است همچنین روابط عمومی نمایش را امین کفیل الناس برعهده دارد و طراح و کارگردانی آن را اینجانب" عبدالرضا نصاری "عهده دار هستم .
نصاری گفت: برای اجرای نمایش "روال عادی " در حدود 2 سال طراحی ،برنامه ریزی و تمرین صورت گرفته است .
کارگردان نمایش "روال عادی " با اعلام اینکه هدف و اولویت این اجرا ،ایجاد تفکر در ذهن مخاطب است، بیان کرد: به دنبال اجرای یک کار هنری خوب و تاثیر گذار برای مردم هستیم و زمانی که کار خوب تولید و عرضه گردد اقتصاد هنر نیز بودجود آمده و ارزش کار سنجیده می شود .
نصاری در خصوص زمان و مکان اجرای نمایش گفت: علاقمندان به فعالیت های هنری می توانند ساعت 21 هر شب از تاریخ 15 مردادماه لغایت 7 شهریورماه در محل تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان واقع در : ابتدای خیابان یک احمد آباد به تماشای نمایش بنشینند .
ناصر قمری طراح پوستر نمایش "روال عادی " نیز در ادامه این مراسم ،در خصوص طراحی پوستر نمایش گفت: طراحی پوستر  نمایش "روال عادی " را بخاطر حرفه ای و جذاب بودن نمایش مذکور ،بعد از مطالعه نمایشنامه قبول کردم و در پوستر، تصویری  ارائه دادم که در آن نمایش را بخوبی برای علاقمندان روایت کند .
رضا چوپان یکی از بازیگران این نمایش اظهار کرد: نمایش "روال عادی " یکی از نمایش هایی است که آموخته های زیادی را برای اینجانب به دنبال داشت و ضمن آموزش نکات جدید ، من را در زمینه هنرهای نمایشی به روز رسانی کرد و امیدوارم در فعالیت های هنری خود بعنوان یک کارگردان و هنرمند این موضوعات را به سایر هنرمندان بخوبی انتقال دهم .
عبدالرضا نصاری  در پایان از اجرای خاص  نمایش"روال عادی" برای خبرنگاران و عکاسان به مناسبت روز خبرنگار در تاریخ 17 مرداد جاری خبر داد و گفت: تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی با تعامل و همکاری در راستای  رونق اقتصاد هنر ، ما را یاری کنند .
 




نظرات کاربران