در حال بارگذاری ...
مسئول کانون تئاتر خیابانی خرمشهر خبر داد:

«فرحه و عرس» از خرمشهر در نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی کشور

عبدالله حلیات گفت: نمایش «فرحه و عرس» که به زبان عربی اجرا شد، کاری از گروه نمایش الغدیر خرمشهر است که به معرفی آئین ازدواج مردم خوزستان می‌پردازد.

مسئول کانون تئاتر خیابانی خرمشهر از اجرای نمایش «فرحه و عرس» از خرمشهر  در نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی کشور خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ،عبدالله حلیات گفت:نمایش «فرحه و عرس» از خرمشهر برای اجرا در نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی کشور برگزیده شده است و در این جشنواره اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: نمایش «فرحه و عرس» که به زبان عربی اجرا شد، کاری از گروه نمایش الغدیر خرمشهر است که به معرفی آئین ازدواج مردم خوزستان می‌پردازد.

مسئول کانون تئاتر خیابانی خرمشهر که نویسنده و کارگردان این اثر است، افزود: این گروه برای پنجمین بار در این جشنواره شرکت می‌کند و در هر دوره یکی از رسوم مردم بومی خوزستان را به نمایش می‌گذارد.

نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی مرداد امسال در ۱۱ بخش با شعار «نمایش سنتی فرصتی برای تئاتر معاصر ایران» در تهران برگزار می‌شود. در بخش نمایش خیابانی آثار ۱۶ گروه نمایشی از نقاط مختلف کشور برای اجرا در این جشنواره پذیرفته شدند.

 




نظرات کاربران