در حال بارگذاری ...
در پی در گذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر آبادان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند پیام تسلیت داد

همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند  درگذشت  استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر آبادان را تسلیت گفت.

به گزارش تئاترمنطقه آزاد اروند، در پیام تسلیت همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند  درپی درگذشت  استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر آبادان آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»


استاد «علی غلامی»؛ هنرمند ارزشمند ، بازیگر تئاتر ، سینما و معلمی دلسوزبرای جامعه بود که با ایفای نقش در برهه های مختلف   خاطرات ماندگاری را در چند دهه روی صحنه نمایش و در برابر دوربین برای ما به یادگار گذاشت.


آقای بازیگر خوزستان در این سال ها بروی صحنه ،چه زیبا خندید،گریست و امید را به زندگی مردم تزریق کرد تا مردم بدانند فرهنگ و هنر همیشه و سخاوتمندانه در کنارشان خواهد بود.


خبر درگذشت هنرمند عرصه هنرهای نمایشی استاد "علی غلامی " موجب تأسف گردید. جامعه هنری در افسوس فقدان پیشکسوتی قرار گرفته است که گنجینه ای گرانمایه برای هویت فرهنگی هنری این مرز و بوم بود.


اینجانب این خلاء دردناک را از عمق وجود به خانواده هنرمند معزز علی غلامی و ‌ خانواده بزرگ  هنرهای نمایشی تسلیت گفته و برای بازماندگان گرامی ایشان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

همایون قنواتی 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

 

 

 




نظرات کاربران