در حال بارگذاری ...
در گفتگو با کارگردان نمایش:

اجرای نمایش خیابانی "آبادانی ها "در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی اروند 

رضا چوپان گفت :  نمایش خیابانی "آبادانی ها" قصه ی گروهی جوان ونوجوان است که شرایط زندگی در زمان  حال و گذشته آبادان را برای هم تعریف می کنندکه ناگهان با شروع جنگ همه چیز به هم می ریزد.

نمایش خیابانی "آبادانی ها "به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استانی منطقه آزاد اروند در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا در می آید. 
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ،رضا چوپان گفت :  نمایش خیابانی "آبادانی ها" قصه ی گروهی جوان ونوجوان است که شرایط زندگی در زمان  حال و گذشته آبادان را برای هم تعریف می کنندکه ناگهان با شروع جنگ همه چیز به هم می ریزد....و شرایط مردم در زمان جنگ و بعد از آن در یک فضای تراژیک به  تصویر کشیده می شود.
وی ادامه داد : بازیگران این نمایش خیابانی را ؛بیتا زادگان، میلاد مطرقی، محمد حسن حیاوی، کوثر عقیلی، بهاره مظفری، رضاچوپان، مونس رنجبری، کلثوم سکرانی، ایلیا چوپان تشکیل داده اند.
چوپان گفت : این اثر کاری از گروه تئاتر پیچک آبادان است که زمان اجرای آن  20 دقیقه می باشد و در ساعت 20:30 پنج شنبه 20 دیماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا در خواهد آمد.
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ( بخش استانی منطقه آزاد اروند) از ١٨ الی ٢١ دی ماه در آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه آن ساعت ١١ صبح روز سه شنبه ١٨ دیماه جاری در محل گلزار شهدا آبادان آغاز شد و مراسم اختتامیه نیز ساعت ١٨ روز جمعه مورخ ٢١ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهربرگزار می گردد .
پایان پیام./




نظرات کاربران