در حال بارگذاری ...

«درون پیراهن یحیی» به صحنه رفت

نویسنده این اثرنمایشی به عهده  جمشید خانیان و بازیگران آن  ؛،سید علیرضا موسوی ،لیلا میثمی ،اسماعیل بخاخپور،مریم نعمانی،یلدا حق شناس ،فریده کعبی ،بشرا نعمانی ،مهشید طاقتی می باشند.

به گزارش تئاتر منطقه آزاد اروند، نمایش صحنه ای "درون پیراهن یحیی" به کارگردانی سهراب میثمی از گروه کارگردانی بهار در بازبینی دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به اجرا در خواهد آمد.
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ،نمایش صحنه ای" درون پیراهن یحیی "حکایت رزمنده ای است که به جنوب می آید ، و در این راه خانواده ای که پدر خانواده بابازار هستند و با توجه به حرکاتی که پسر انجام می دهد بابازار فکر میکند که زار وارد بدنش شده و میخواهد زار را از بدنش خارج کند.مادر خانواده که او نیز مامازار است با این قضیه مخالف است .. طی این قصه اتفاقاتی پیش می آید که در آخر متوجه میشویم پسر مشکلی نداشته است .
نویسنده این اثرنمایشی به عهده  جمشید خانیان و بازیگران آن سید علیرضا موسوی ،لیلا میثمی ،اسماعیل بخاخپور،مریم نعمانی،یلدا حق شناس ،فریده کعبی ،بشرا نعمانی ،مهشید طاقتی هستند.
 نمایش صحنه ای "درون پیراهن یحیی" از تاریخ  ٢٠ مهر الی ٣٠ مهر توسط  گروه بهار  در ساعت 20 و محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه ١٠ اجرا برای عموم به نمایش گذاشت.

 




نظرات کاربران