در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند:

دفاع مقدس بخش جدانشدنی از تاریخ ایران است و باید نگاه جدی‌تری به آن داشت

همایون قنواتی :متاسفانه در تولید آثار دفاع مقدس رنج‌ها، آسیب‌ها و سختی‌های مهاجرین جنگ تحمیلی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد که نیاز است برای بیان آن بررسی و تحقیق بیشتری انجام شود و آثار خوبی در این زمینه در بخش تئاتر تولید گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند  گفت:برای تولید آثار فاخر در زمینهٔ تئاتر دفاع مقدس نیاز جدی به توجه و تحقیق در آثار دفاع مقدس و نوشته‌های رزمندگان جنگ تحمیلی داریم.


به گزارش تئاتر از منطقه آزاد اروند ،همایون قنواتی اظهار داشت:دفاع مقدس بخش جدانشدنی از تاریخ ایران است و باید نگاه جدی‌تری به آن داشت.


دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر افزود:متاسفانه در تولید آثار دفاع مقدس رنج‌ها، آسیب‌ها و سختی‌های مهاجرین جنگ تحمیلی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد که نیاز است برای بیان آن بررسی و تحقیق بیشتری انجام شود و آثار خوبی در این زمینه در بخش تئاتر تولید گردد.


بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که روز شنبه با نمایش 2 تئاتر صحنه‌ای و پنج تئاتر خیابانی در خرمشهر آغاز بکار کرد چهارشنبه شب با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.


٨٧ نمایش صحنه‌ای و 72 اثر نمایشی میدانی از 21 استان کشور به دبیرخانه اثر ارسال شده بود که درنهایت 10 اثر نمایشی در بخش صحنه ای و 10 اثر نمایشی در بخش خیابانی در این مسابقه حضور یافته و 2 اثر نمایش خیابانی نیز خارج از مسابقه اجرا ‌شد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران