در حال بارگذاری ...
در گفتگو با کارگردان نمایش :

نمایش ما 4 نفر بودیم در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر 

مسافری گفت: غربت و مظلومیت خرمشهر در متن نمایشنامه آنقدر خوب و دلنشین با قلم مرتضی شاه کرمی نگاشته شده است که حیفم آمد آنرا کار کنم.

 نمایش «ما چهار نفر بودیم » با بازی و کارگردانی  احمد مسافری در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر روی صحنه می‌رود.


به گزارش  تئاتر منطقه آزاد اروند ، احمد مسافری از سال 1360 وارد عرصه هنرهای نمایشی شده است و بیشتر به بازیگری گرایش خود را نشان داده است .

نمایش «ما 4 نفر بودیم» داستان یک امدادگر هلال احمر است که در زمان جنگ تحمیلی درگیر امدادرسانی می شود و در همین حین همسرش (احلام) را از دست میدهد، اما باور ندارد که او مرده است، و حضرت امام رضا (ع) را شاهد می گیرد و از او میخواهد راهی نشانش دهد تا از این سر در گمی رهایی یابد.

مسافری کشمکش داستان را در قالب یک محاکمه بیان می کند و ادامه میدهد: نمایش تک بازیگر است، و شبیه نجوا و درد و دل بین خودش و خدای خودش است.

وی ادامه داد : برای چهارمین بار است که در جشنواره به عنوان کارگردان شرکت دارم همچنین 18 دوره از بیست و یک دوره برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور داشته ام.

مسافری گفت: غربت و مظلومیت خرمشهر در متن نمایشنامه آنقدر خوب و دلنشین با قلم مرتضی شاهکرم نگاشته شده است که حیفم آمد آنرا کار کنم.

کارگردان ما چهار نفر بودیم با اشاره به نوسانات جشنواره های مختلف گفت : امیدوارم بهترین اجراها را شاهد باشیم، با علم به اینکه تئاتر وابسته به نفس تماشاگر است و سالن خالی هنر نیست.

وی در پایان گفت: کاش مسئولین توان حمایت مالی بیشتری از مجموعه هنرهای نمایشی داشته باشند تا آثار فاخر به اجرای عمومی در آیند .


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران