در حال بارگذاری ...
محمد رسائلی کارگردان نمایش ،

«بینایی» از هم گسیختگی جوانان را نشان میدهد

کارگردان تئاتر بینایی اظهار کرد: درون مایه ی متن نمایش بینایی از هم گسیختگی جوانان در دوره ای را نشان میدهد که دغدغه و سودای پیشرفت را در سر دارند و بخاطر این دغدغه سفر می کنند تا دستاوردهای بهتری را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و اجتماعی زمان خود کسب کنند.

به گزارش تئاتر  منطقه آزاد اروند، بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، میزبان گروه‌های مختلف هنرهای نمایشی از سراسر کشور است و تئاتر «بینایی» از رشت مجوز حضور در این جشنواره را به خود اختصاص داده است.


محمد رسائلی کارگردان تئاتر بینایی در گفتگو با تئاتر منطقه آزاد اروند گفت: نمایش بینایی، داستان دو برادر با یک اسم است که از دو مادر هستند که در دهه 60 در یکی از روستاهای گیلان زندگی می کردند و یکی از آن دو تصمیم مهاجرت به پایتخت را میگیرد و مشکلات بسیار زیادی در مسیر رسیدن به اهدافش برخورد می کند و پس از سالها برادری که به جنگ رفته است برای درمان به تهران می رود و طی رخدادی یکدیگر را پیدا میکنند و زندگی آنها دست خوش تغییر و تحولاتی مثبت توسط یکدیگر می‌گردد.


کارگردان تئاتر بینایی اظهار کرد: درون مایه متن نمایش بینایی از هم گسیختگی جوانان در دوره‌ای را نشان میدهد که دغدغه و سودای پیشرفت را در سر دارند و بخاطر این دغدغه سفر می کنند تا دستاوردهای بهتری را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و اجتماعی زمان خود کسب کنند.


وی ادامه داد: متن بسیار رئال، در فضای خانگی و شرایط بسیار عرفانی و روحانی طراحی شده است.


رسائلی با اشاره به پنجمین دوره حضور ش در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، گفت: مردم منطقه آزاد اروند چه آبادان و چه خرمشهر حقی بیشتر از آنچه که هست دارند ، ای کاش می توانستیم با همکاران و هنرمندان گامی بزرگ برای این منطقه برداریم، چرا که مشکل بی آبی در منطقه دغدغه ای برای ما هم بود، اما امیدواریم با کار فرهنگی و هنری گوشه ای از مهمان نوازی و خونگرمی مردم منطقه را جبران کنیم.


 




نظرات کاربران