در حال بارگذاری ...
دبیر بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر:

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر تمدید شد

حمیدرضا آذرنگ گفت :مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیز طبق خبری که پیش‌تر منعکس گردیده تا پایان شهریور اعلام‌شده است.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، حمیدرضا آذرنگ، دبیر بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اتمام زمان ارسال آثار (۶ خرداد) در سه بخش‌ مسابقه تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌های محیطی و خیابانی (میدانی) و مسابقه نمایش‌های کوتاه و درخواست مکرر گروه‌های هنری و هنرمندان استان‌های مختلف، جهت تمدید این فرصت، مهلت ارسال آثار در سه بخش ذکر شده تا پایان وقت اداری آخرین روز هفته آینده (۱۶خرداد) تمدید می‌شود.
او ادامه داد: مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیز طبق خبری که پیش‌تر منعکس گردیده تا پایان شهریور اعلام‌شده است.
این نویسنده و کارگردان تئاتر تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره نباید امکان حضور آثاری با موضوع آزاد را در کنار نمایش‌های موضوعی نادیده بگیرند. نمایش‌های با موضوع آزاد می‌توانندگونه‌های مختلف نگاه ازجمله آسیب‌شناسی اجتماعی، نگاه طنز به اتفاقات و شرایط و دیگرگونه‌های نمایشی را در بر بگیرد.
او همچنین تاکید کرد: کسانی که با نمایشنامه ارجینال (تولید و منتشرنشده) در بخش صحنه‌ای شرکت کرده‌اند می‌توانند همان نمایشنامه را برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی ارائه دهند.
نشانی پستی دبیرخانه مرکزی عبارت است از: منطقه آزاد اروند، خرمشهر، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای (۴۰ متری)، سایت اداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی. تلفن با کد ۰۶۱، ۵۳۵۱۳۰۷، نمابر با کد ۰۶۱، ۵۳۵۲۱۶۵۵، کدپستی ۶۴۱۷۸۱۳۱۱۴۸ و ایمیل festival.fath۲۰۱۹@gmail.cmo
 

 




نظرات کاربران