در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند خبر داد:

راه اندازی ایستگاه «فرهنگ و هنر» در منطقه آزاد اروند جهت کمک به سیل زدگان کشور

همایون قنواتی کفت: اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند به منظور کمک به سیل‌زدگان، اقدام به جمع‌اوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام ضروری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند کفت: اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند به منظور کمک به سیل‌زدگان، اقدام به جمع‌اوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام ضروری کردند.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ، همایون قنواتی با ابراز همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده استان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به شور و شوق اهالی فرهنگ و هنر در یاری رساندن به سیل زدگان و دستگیری از این عزیزان، هنرمندان با همکاری ستاد مدیریت بحران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آبادان و خرمشهر اقدام به راه اندازی ایستگاه فرهنگ و هنر در این دو شهرستان نمودند .

قنواتی باشاره به اینکه مردم نیازهای ضروری سیل زدگان جهت کمک به آنها در نظر بگیرند، عنوان کرد: کمک های مردمی برای یاری رساندن به مردم سیل‌زده ،به محض آماده شدن در اولین فرصت به جمعیت هلال احمر در شهرستان های آبادان و خرمشهر تحویل می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از همت و نوع دوستی  اهالی محترم فرهنگ و هنر اروند ، به  محل جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده کشور در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت : همشهریان عزیز در شهرستان آبادان می توانند با مراجعه  به ؛سینما مهر واقع در ابتدای خیابان دبستان یا مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه واقع در ابتدای خیابان یک احمدآباد و در خرمشهر : به آدرس خیابان طالقانی-نبش سی متری - مجتمع فرهنگی هنری فانوس مراجعه و کمک های خود را تحویل نمایند .

 

 




نظرات کاربران