در حال بارگذاری ...
دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر استانی اروند:

 برگزاری جشنواره تئاترفجر استانی ارتباط هنرمندان سراسر کشور را نزدیک می کند

سید محمد حسین مرعشی پور:برگزاری جشنواره تئاترفجر استانی در شهرستان ها ، آموزش ونقطه امید هنرمندان و عموم مردم را به مشاهده آثار برگزیده هنرهای نمایشی و برقراری ارتباط نزدیک با افکار سایرگروه ها را افزایش می دهد . 

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر استانی اروند گفت : برگزاری جشنواره تئاترفجر استانی در شهرستان ها ، آموزش ونقطه امید هنرمندان و عموم مردم را به مشاهده آثار برگزیده هنرهای نمایشی و برقراری ارتباط نزدیک با افکار سایرگروه ها را افزایش می دهد . 
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، سید محمد حسین مرعشی پور ضمن تبریک به تمامی گروه ها و هنرمندانی که اثارشان در منطقه آزاد اروند بر روی صحنه می روند، اظهار کرد:  بعد از جدا شدن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، انجمن هنرهای نمایشی اروند نیز بصورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود و با برنامه ریزی های صورت گرفته ،توانستیم پذیرای سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر در بخش استانی باشیم و به صورت مستقل از استان خوزستان میزبانی جمع کثیری از هنرمندان عرصه ی نمایش را بر عهده بگیریم.
مرعشی با اعلام اینکه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش استانی اروند از 18 الی 21 دی ماه در منطقه برگزار می شود بیان کرد: از آنجا که پاسداشت خون شهدا وظیفه ی همه ی ماست ، افتتاحیه ی این رخداد مهم را در گلزار شهدای آبادان با حضور مسئولان و بزرگان هنر استان و دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار کردیم.
وی با اشاره به برنامه های جنبی این گردهمایی بزرگ در منطقه آزاد اروند ،گفت: برگزاری کارگاه بازیگری ، نمایشگاه عکس، تئاتر خیابانی ، نمایشگاه و فروشگاه کتابهای تخصصی تئاتر  و نمایشنامه خوانی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این فستیوال بزرگ منطقه ای است.
احسان مرعشی دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استانی منطقه آزاد اروند بیان کرد: محل برگزاری نمایش های صحنه ای و پلان مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و خلیج فارس خرمشهر است. فضای بیرونی هر دو مکان برای اجراهای خیابانی آماده است.
مرعشی در پایان افزود: همکاری و همراهی مردم با هنرمندان موجب ارتقا کیفیت و سطح برگزاری این جشنواره ها خواهد شد.
 




نظرات کاربران