در حال بارگذاری ...
در گفت‌وگو با کارگردان نمایش

«خدمتکار»گفتگوی جنسیت‌های اجتماعی است 

شهرام پورعسکر: نمایش خدمتکار،گفتگوی جنسیت های اجتماعی است وبازیگر خانم  این نمایش سقوط از عرش به فرش را اجرا می‌کنم .

کارگردان نمایش صحنه‌ای«خدمتکار» گفت: نمایش خدمتکار،گفتگوی جنسیت های اجتماعی است وبازیگر خانم  این نمایش سقوط از عرش به فرش را اجرا می کنم .
به گزارش ایران تئاترمنطقه آزاد اروند ، شهرام پورعسکر اظهار کرد: نمایش صحنه ای "خدمتکار " یکی از دو نمایشی است که جهت اجرا در سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی به نمایندگی از منطقه آزاد اروند حضور داشته باشد .
وی افزود: این نمایش توسط  گروه" دیگر آبادان" تهیه و بهزاد وزیری بعنوان نویسنده و شهرام پورعسکر کارگردانی آنرا بعهده دارد.
کارگردان نمایش صحنه ای "خدمتکار " ادامه داد : شهرام پورعسکر، شیما سوزنگری و یلدا دهقانی سه بازیگری هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند .  
وی به سایر عوامل این نمایش اشاره کرد وگفت: طراح صحنه را شهرام پورعسکر،نور ؛ بهنام کاوه و بهنام تبار، موسیقی: پویا حاتمی و میلاد مطرقی،دکور: آریا زندی ، علی عباسیه و امین محمدیان ،بروشور: الهام چاسبی ،دستیار کارگردان: سهراب منصوری و  الهام چاسبی،مدیر صحنه: ایمان بازافت، منشی صحنه: سمیرا شعبانی و سرپرستی گروه را  شهرام پورعسکر بعهده دارد.
 پورعسکر درخصوص موضوع و زمان نمایش گفت: این نمایش در70 دقیقه اجرا می گردد و زندگی خدمتکاری را به نمایش می گذارد که در خانه مردی تازه به دوران رسیده کار می کند ودیگر مایل به ادامه کار نیست، مرد نیز از طریق روزنامه آگهی استخدام خدمتکار جدید داده است، از قضا همسر سابق مرد نیز با هماهنگی قبلی به دیدن مرد می آید و اتفاقاتی در این میان داستان را رقم می زند و ...
قابل ذکر است شهرام پور عسکر که بعنوان کارگردان نمایش "خدمتکار" درسی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی به نمایندگی از منطقه آزاد اروند حضور خواهد داشت  متولد 1359 و دارای مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی گرایش تربیت معلم می باشد و از سال 1381 با گذراندن کارگاه تخصصی تیاتر زیر نظر بهزاد وزیری در شهرستان آبادان فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.
از جمله فعالیت های نامبرده می توان به نویسندگی و کارگردانی نمایش حصار قرمز درسال 1389 و شرکت در جشنواره سراسری روبان قرمز کرمان و کسب مقام دوم نویسندگی و سوم کارگردانی ،نویسندگی و کارگردانی نمایش نبرد جهانی در سال 1390 و شرکت در جشنواره منطقه ای الیگودرز و کسب مقام نویسندگی دوم و کارگردانی اول  و ... است .
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران