در حال بارگذاری ...
به مناسبت راهیابی دو اثر نمایشی از منطقه آزاد اروند در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند به هنرمندان اروندی

همایون قنواتی: در پیام تبریکی راهیابی دو نمایش صحنه ای "خدمتکار" به کارگردانی شهرام پورعسکر و "از مادران...و ده هزار و یک شب" به کارگردانی مریم طرفی را به بخش فجر استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، در متن پیام همایون قنواتی امده است: شکوفایی زحمات خستگی ناپذیر شما عزیزان نتیجه ارزشمند خود را در راهیابی به سطح ملی و بین المللی به نمایش دیدگان گذاشت.

با افتخار فراوان و به عنوان نماینده مردم منطقه در بزرگترین گردهمایی هنرهای نمایشی حضور پیدا خواهید کرد و بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای مردم شریف منطقه آزاد اروند به ارمغان می آورید.

این حضور پر شور شما که برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان شایسته منطقه است جلوه ای از تلاش و امید هنرمندان و هنردوستان اروند برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر می باشد .

اینجانب با قدردانی فراوان ، راهیابی شما عزیزان را در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تیاتر فجر تبریک گفته و ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل و دست‏ اندرکاران، تداوم موفقیت هایتان را در آینده و سربلندی جوانان عزیز را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

همایون قنواتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند




نظرات کاربران