در حال بارگذاری ...
به کارگردانی زهرا امیری :

اجرای نمایش شاد عروسکی «قصه ماری که بادکنک شد»

زهرا امیری افزود: نمایش شاد عروسکی «قصه ماری که بادکنک شد» از ۱۱ آذرماه لغایت ۱۱ دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر منطقه آزاد اروند ، کارگردان نمایش عروسکی "قصه ماری که بادکنک شد" در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:این نمایش عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان می باشد که موضوعات همسایه داری ،پایه داری و دوستی را به مخاطب خود آموزش می دهد .
زهرا امیری افزود: نمایش شاد عروسکی "قصه ماری که بادکنک شد" از 11 آذرماه لغایت 11 دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد در اجرا می باشد .
امیری گفت : این نمایش کاری از گروه سپهر است که نویسنده آن محمد امین قلمی و تهیه کنندگی آنرا ندا اعتمادی کیا به عهده دارد همچنین هاجر جهان نژاد بعنوان صدا پیشه شخصیت های عروسکی می باشد.
وی اظهار کرد: عروسک ساز و طراح صحنه این نمایش بعهده" الما اعزازی " و "خالد بحرانی" و عروسک گردانان آن "علی حجازی"، "شهرزاد ضاحی پور"، "محمد حسین علیزاده "و "علی شرفی "می باشند .
امیری بیان کرد : آهنگسازی آن "بهزاد امینی "،میکس"مسلم سالاری" و طراحی پوستر و بروشور را "داریوش نیک محمدی " انجام داده است.
قابل ذکر است نمایش عروسکی "قصه ماری که بادکنک شد" در مدارس و روستاهای شهرستان آبادان برای مخاطبان کودک و نوجوان به اجرای در خواهد می آید .


 




نظرات کاربران