در حال بارگذاری ...
در دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند،

نمایش« از مادران...و ده هزار و یک شب »بر روی صحنه رفت

نمایش صحنه ای" از مادران...و ده هزار و یک شب "به کارگردانی مریم طرفی در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا درآمد.

در دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند، نمایش« از مادران...و ده هزار و یک شب »بر روی صحنه رفت.
به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ،نمایش صحنه ای" از مادران...و ده هزار و یک شب "به کارگردانی مریم طرفی در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان به اجرا درآمد.
طرفی در خصوص موضوع نمایش از مادران گفت : این نمایش راجع به غواصانی است که دست بسته در دریا شهید شدند؛حکایت مادرانشان و آرزوهای آن ها برای فرزاندشان و عروس هایی که ممکن بود در آینده می بودند و فرزندانی که در دامان آنها بزرگ میشدند و سرانجام انتظار مادرانیست که پایان ندارد.
وی ادامه داد: وقتی جریان غواص ها به گوشم رسید مدتی تحت تاثیر بودم و منتظر فرصتی بودم تا متنی که به احساساتم برای بیان این فاجعه نزدیک باشد را پیدا کنم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان این متن را خواندم و بسیار به خودم نزدیک دیدم و تصمیم گرفتم این متن را کار کنم.
طرفی افزود: این کار تولید جدید و orginalهمین جشنواره است که صابرمحمدی آنرا نوشته و تنظیم نموده است.
بازیگران  نمایش" از مادران...و ده هزار و یک شب "مریم‌طرفی، زینب چلداوی، نرگس نوری است.
دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ،انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند در تاریخ 26 آبان کار خود را آغاز کرد.

 




نظرات کاربران