در حال بارگذاری ...
در دومین جشنواره استاتی منطقه آزاد اروند،

«درون پیراهن یحیی» اجرا شد

نمایش صحنه ای «درون پیراهن یحیی» به کارگردانی سهراب میثمی از گروه کارگردانی بهار دردومین  جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به اجرا در آمد. 

دومین جشنواره استاتی منطقه آزاد اروند کار خود را با اجرای نمایش صحنه ای بوی پیراهن یحیی آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند ،نمایش صحنه ای "درون پیراهن یحیی "به کارگردانی سهراب میثمی از گروه کارگردانی بهار دردومین  جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به اجرا در آمد

تئاتر درون پیراهن یحیی حکایت رزمنده ای است که به جنوب می آید ، و در این راه خانواده ای که پدر خانواده بابازار هستند و با توجه به حرکاتی که پسر انجام میدهد بابازار فکر میکند که زار وارد بدنش شده و میخواهد زار را از بدنش خارج کند.مادر خانواده که او نیز مامازار است با این قضیه مخالف است .. طی این قصه اتفاقاتی پیش می آید که در آخر متوجه میشویم پسر مشکلی نداشته است .

نویسنده این اثر جمشید خانیان و بازیگران،سید علیرضا موسوی ،لیلا میثمی ،اسماعیل بخاخپور،مریم نعمانی،یلدا حق شناس ،فریده کعبی ،بشرا نعمانی ،مهشید طاقتی است.

سهراب میثمی ضمن خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: باید با تمام توان و انرژی کار کرد تا تئاتر این منطفه را به کشور نشان داد.

وی گفت: ترکیب سنت و مدرنیته در این نمایش مرا مجاب کرد تا این اثر را کارگردانی کنم.

دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ،انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند با تئاتر بوی پیراهن یحیی کار خود را آغاز کرد.

پایان پیام./




نظرات کاربران