در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر جشنواره:

هیات داوران بخش مسابقه دومین جشنواره تئاتراستانی اروند معرفی شدند

 مرعشی پور با اشاره به داوران بخش مسابقه این جشنواره ،گفت : بهزاد فراهانی ،شهرام گیل آبادی و آرزو افشار هیات داوران جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند هستند.

به گزارش ایران تئاتر منطقه آزاد اروند، سید محمد حسین مرعشی پور اظهار کرد:از 21 اثر رسیده به بخش بازبینی دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند 6 نمایش در بخش صحنه ای و پلاتو پذیرفته شده اند که 2 نمایش از خرمشهر و چهار نمایش از آبادان هستند.

 مرعشی پور با اشاره به داوران بخش مسابقه این جشنواره ،گفت : هیات داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی و آرزو افشار هستند.

وی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتراستانی منطقه آزاد اروند بیان کرد: زمانی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد اروند تشکیل شد ، فعالیت های هنری نیز در ساختار این اداره کل و بصورت همراه با استان و وزارت برنامه ریزی شد تا شهرهای آبادان و خرمشهر به‌عنوان اروند بتوانند گام های موثرتری در ارتقاء فرهنگ و هنر بردارند در نتیجه تئاتر اروند نیز از سال گذشته به صورت مستقل اولین و دومین جشنواره خود را  بصورت استانی برنامه ریزی و اجرا کرده‌است .

مرعشی پور ادامه داد: شهرهای آبادان، خرمشهر، مینور و اروندکنار می‌توانند در جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند شرکت کنند.

دبیردومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با اشاره به برنامه هایی که قرار است بعد از جشنواره ادامه پیدا کند گفت: از آنجایی که جشنواره 3 روزه است ، برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های مربوط به ارتقاء سطح دانش هنرمندان را به زمان دیگری موکول کرده ایم، تا از برگزاری ورکشاپ ها بهترین  خروجی را بگیریم.

مرعشی پور با توجه به دومین سال برگزاری این اتفاق مهم در منطقه آزاد اروند افزود: باید برنامه ریزی های بهتری در سطح منطقه داشته باشیم و هنرمندان این منطقه نیز باید جشنواره را یک رویداد مهم بدانند.

وی ادامه داد:  مطمئنا" کارگردانانی که خلاق تر هستند و توانسته اند آثارشان را از کلیشه و تکرار دور نگاه دارند، می توانند به جشنواره فجر معرفی شوند و در همین راستا تعداد بیشتری نمایش از منطقه آزاد اروند در این فستیوال بین المللی حضور خواهد داشت.

دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ،انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند از تاریخ ۲۶ الی ۲۸  در دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود .

 




نظرات کاربران