در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر جشنواره و اهالی فرهنگ و هنر

 پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در این مراسم اظهار کرد: مشارکت اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های آبادان و خرمشهر در برگزاری این جشنواره یکی از اهداف دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند می باشد تا با استفاده از پتانسیل موجود بهترین بهره برداری صورت پذیرد.

 پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند امروز سه شنبه یکم آبان ماه با حضور مدیران و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان رونمایی گردید.

به گزارش ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در این مراسم اظهار کرد: مشارکت اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های آبادان و خرمشهر در برگزاری این جشنواره یکی از اهداف دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند می باشد تا با استفاده از پتانسیل موجود بهترین بهره برداری صورت پذیرد.

سید محمد حسین مرعشی پور بیان کرد : هم اکنون گروه های نمایشی در مناطق مختلف اروند با استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری اروند در حال تمرین می باشند تا با ارائه کارهای مناسب ،بهترین نمایش ها به جشنواره فجر راه یابد.

وی افزود:اسامی هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند 10 آبان بصورت رسمی اعلام خواهند شد و سعی می کنیم بهترین ها را برای این موضوع در نظر بگیریم .

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با اشاره به سرمایه گذاری مناسب سازمان منطقه آزاد اروند در تعمیر و تجهیز سالن های فرهنگی هنری شهرستان های آبادان و خرمشهر ،گفت: هدف ما در این جشنواره ،ارتقاء سطح کمی وکیفی و ارائه  آثار فاخر نمایشی به جشنواره فجر است .

وی یادآور شد :در سال گذشته از منطقه آزاد اروند 5 اثر به جشنواره فجر راه یافتند که نشان از نگاه والا و فعالیت هنرمندان این منطقه به موضوع هنرهای نمایشی دارد.

مرعشی پور در پایان گفت : دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از 26آبان تا 28 آبان ماه در بخش نمایش صحنه ای و  در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود .

بعد از سخنان دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از پوستر جشنواره رونمایی بعمل آمد .

قابل ذکر است : پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را ساجده آل منیع طراحی کرده است.

 




نظرات کاربران