در حال بارگذاری ...
میلاد حسین زاده :

«گم» روایتی جدید از شهدای گمنام است

میلاد حسین زاده با اشاره به ماهیت داستان گفت: شروع کار ،با گم شدن نمایشنامه چند جوان است اما تصمیم میگیرند که همین اتفاق را به صورت نمایش اجرا کنند، اما در نهایت به گم شدن دکل نفتی، گم شدن پول های بیت المال، گم شدن آثار باستانی که میراث یک ملت است و در نهایت به این نتیجه می رسند که اگر گم شده های اصلی را نادیده نمی گرفتیم حال و روز بهتری داشتیم.

میلاد حسین زاده با تئاتر میدانی «گم » از آستانه اشرفیه به بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،میلاد حسین زاده کارگردان تئاتر گم ( گمنام) قصه شهدای گمنام را به شیوه ی دیگری روایت می‌کند.

وی با اشاره به ماهیت داستان گفت: شروع کار ،با گم شدن نمایشنامه چند جوان است اما تصمیم می‌گیرند که همین اتفاق را به صورت نمایش اجرا کنند، اما در نهایت به گم شدن دکل نفتی، گم شدن پول های بیت المال، گم شدن آثار باستانی که میراث یک ملت است و در نهایت به این نتیجه می رسند که اگر گم شده های اصلی را نادیده نمی گرفتیم حال و روز بهتری داشتیم.

وی ادامه داد:  کم کم داریم نام ایران را گم میکنیم. و اگر فکری برای این مقوله نکنیم، به زود چیزی از وطن نخواهد ماند.

حسین زاده گفت: نمایش 3 بازیگر اصلی و 2  موزیسین دارد که با بازیگران اصلی دیالوگ برقرار می‌کنند و از اعضاء اصلی نمایش  هستند.

کارگردان گم با اشاره به اینکه اولین بار است در جشنواره فتح خرمشهر شرکت می کند گفت: عوامل جشنواره آنقدر عالی و مستمر با ما در ارتباط بودند که استرس کار ما به صفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه تمام جشنواره ها بودجه مشخصی دارند که هیچ گاه تغییر نکرده است اما هزینه سفر ما همواره دو سه برابر شده است. به نظرم مسئولین باید به حال این مقوله ی مهم که اجرا و آثار را تحت الشعاع قرار میدهد فکری کنند.

 

 




نظرات کاربران