در حال بارگذاری ...
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

برگزاری جشنواره ملی تئاترفتح خرمشهر توسعه فرهنگی اجتماعی منطقه را به دنبال دارد

سید مرتضی نعمت زاده:باید تلاش کنیم تا در کنار برگزاری جشنوارها ،موضوع آموزش را هم جدی گرفته و تمام تلاشمان را در این جهت به کار گیریم که برگزاری جشنواره هایی از این دست به رشد منطقه کمک کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برگزاری جشنواره ملی تئاترفتح خرمشهر به توسعه هنری، فرهنگی و اجتماعی شهر کمک می کند .

به گزارش تئاتر از منطقه آزاد اروند ،سید مرتضی نعمت زاده  در دیدار با هیأت داوران بخش صحنه ای جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با اشاره به اهمیت امر آموزش در کنار برگزاری جشنواره تئاتر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در کنار برگزاری جشنوارها ،موضوع آموزش را هم جدی گرفته و تمام تلاشمان را در این جهت به کار گیریم که برگزاری جشنواره هایی از این دست به رشد منطقه کمک کند.

وی افزود: رویکردمان از برگزاری جشنواره باید در جهت ارتقاء سطح کیفی هنر نمایش برای هنرمندان بومی باشد.

نعمت زاده خواستار مشارکت هرچه بیشتر نهادهای ملی در ارتقاء جایگاه ملی جشنواره تئاتر فتح شد و بیان کرد : هنر زبان لطیفی دارد و اگر وارد مساجد شود نه تنها جذابیت مساجد را بالا می برد بلکه ارزش های معنوی و دینی را به شکل بهتری می تواند به نسل جوان منتقل کرده و آشتی میان دین و هنر ایجاد کند.

هیأت داوران بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، به ارائه نقطه نظرات خود در راستای هرچه بهتر شدن این جشنواره عنوان کردند .

 

 




نظرات کاربران