در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

عبدالرضا سواعدی دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی اروند شد 

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،عبدالرضا سواعدی بعنوان دبیر دومین جشنواره تاتر استانی اروند منصوب گردید .

به گزارش تئاتر اروند، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، عبدالرضا سواعدی بعنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی اروند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند آمده است:


بسمه تعالی

جناب آقای عبدالرضا سواعدی 

با سلام و احترام 
بنا به پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی اروند و نظر به شناخت و حضور فعالانه در این عرصه ، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان دبیر دومین دوره جشنواره تاتر استانی منطقه آزاد اروند منصوب می کنم ، امید است با تائیدات خداوند متعال و همکاری موثر با گروهها و هنرمندان ،شاهد رشد فعالیت های ارزنده در این حوزه باشیم.


قابل ذکر است مهلت معرفی آثار به دومین جشنواره تاتر استانی اروند ١٥ مرداد ماه ٩٧ می باشد که اعلام نتایج بازبینی نمایش ها ۴شهریورماه ۹۷ و زمان برگزاری جشنواره نیز از ۱۴ الی ۱۶ شهریور ۹۷ خواهد بود .
همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و خرمشهر نسبت به دریافت و تکمیل فرم شماره یک جشنواره را جهت حضور اقدام نمایند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران