در حال بارگذاری ...

نمایشنامه «گندم» نوشته مرتضی شاه‌کرم منتشر شد

نمایشنامه «گندم» نوشته مرتضی شاه کرم نمایشنامه ای با موضوع دفاع مقدس است که توسط انتشارات هنردفاع، به بازار کتاب عرضه شده ‌است.

به گزارش تئاتر اروند، نمایشنامه «گندم» نوشته مرتضی شاه کرم نمایشنامه ای با موضوع دفاع مقدس است که توسط انتشارات دفاع مقدس به بازار کتاب عرضه شده ‌است.

این نمایشنامه برگزیده هفدهمین جشنواره استان تهران ، برگزیده مناطق جشنواره بین المللی تئاتر فجر(قشم) و همچنین شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت است.

مرتضی شاه کرم نویسنده نمایشنامه «گندم» که بعد از سال ها فعالیت هنری، یک فرد تاثیر گذار در حوزه دفاع مقدس به شمار می آید، اصلیتی خرمشهری دارد.

او از سال 73 فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری تئاتر در شهرستان خرمشهر آغاز و سال 75 اولین تجربه ی حضورحرفهای اش در تئاتر را تجربه کرد و از آن پس، تقریبا هر سال جایزهای را با خود به خانه میبرد که در میانشان جوایز درخشان نمایشنامه نویسی به چشم می‌خورد.

  این نویسنده، بازیگر و کارگردان مستعد خرمشهری امسال نیز جوایز ارزشمندی را دریافت کرد.

نمایش «سانتی متر» او در جشنواره تئاتر شهر رتبه نخست نمایشنامه نویسی و کارگردانی را به دست آورد و متن نمایش نامه «عندالمطالبه» اش در بخش متون جشنواره تئاتر فجر به عنوان بهترین اثر انتخاب شد.

 




نظرات کاربران